19 Dec 2012.

Oh hi, assalamualaikum..... :)

Sudah sekian lame, sudah berbulan2 tk mengupdates blog nie ek. Haha, so many byk cite la kott nk cite. Kenangan semuanya. Haha. Kenal lg kan sape kite nie? Kenal lah kan kot "Nina Pattinson", sape tk kenal. Hew hew. So how are you guys today? Seronok cuti? Yg lepas SPM mcm kite nie buatpe je? Amik lesen? Keje? Atau sebagainya? Ok lah, harap bnde yg kalian buat semua tuh dpt menggembirakan hati kalian semua. 

Well, dulu kite kan stay kat Rengit, Batu Pahat. Tp skrg nie, dah pulang kembali ke ruma asal semula di Port Dickson. Agak lepu jgk lah kot stay sini, sbb tkde kwn sgt nk ajak lepak, keluar. Boringgggzzz :( Kalau kat Rengit, anytime je keluar dgn kwn2, lg2 dgn "Ehem ehem" kite. Aummmm. Act, rindu gile kot kat org Rengit, sgt rindu.. Sbb mcm2 kenangan ade kat sane. Sekola pun kat sane lah kan.. Hmmm. Agknye mcm mane lah kan kwn2 kite kat sane tuh? Sehat ke? Haraplah korg semua sihat, aku kat sini pun sihat.

Sepanjang lps SPM nie, kite dah amik kelas lesen memandu! Yehuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! Bestnye! Senang wei kalau dah ade lesen nie, senang nk kemana. Kalau tk, mmg lepu lah jwbnye. Balik sini pun, dpt jgk spend time dgn family kite.. Lg seronok sebenarnye :') Tiap2 hari masak, tiap2 hari angkat kain baju bagai semua. Ya Allah, sgt penat sebenarnye. Tido pun lmbt jgk, knkdg smpai pkul 4 lebih sbb bergayut dgn "Ehem ehem" kite.. Haha.

Nak tau ke "Ehem ehem" kite tuh sape? Nk tau jgk ke? Perlu ke ek? Haha. Ok lah, his name is Mohamad Syafiq Akmal b. Zainodin.... Satu sekola je wei! Bestnye! Tp tuh dulu je, skrg dah tk dah. Kiteorg pun dah abis sekola. Damn sad.. Uhu.. 

Ok lah, rasenye smpai sini je kot cerite kite. Ade mase kite update, ok? Takecare! Bye bye...



xoxo,
Nina Kalam :)